
Kar Tanesi Yolculuğu Hikâyesi
Bir gün U-Bot, hava durumunu öğrenmek için yola çıkmış. “Bugün hava nasıl olacak acaba?” diye merak etmiş.
İlk olarak yağmur damlası ile karşılaşmış. Damla gülümseyerek:
“Merhaba U-Bot! Bugün hava çok sürprizlerle dolu. Eğer ilerlersen farklı hava olaylarını göreceksin.” demiş.
U-Bot teşekkür etmiş ve yürümeye devam etmiş. Yolda gökkuşağı çıkmış karşısına.
Gökkuşağı rengârenk parlamış:
“Ben yağmurdan sonra ortaya çıkarım. Ama senin aradığın yer daha ileride.” demiş.
Biraz ileride U-Bot, şemsiyeleri görmüş. Onlar da şöyle söylemiş:
“Yağmurlu havalarda biz kullanılırız ama senin gitmen gereken yer daha soğuk bir yerde.”
U-Bot yürümeye devam etmiş ve karşısına kardan adam çıkmış. Kardan adam gülerek:
“Ben kışın, kar yağınca yapılırım. Sen artık çok yaklaştın!” demiş.
Sonunda U-Bot, bembeyaz ve parıldayan kar tanesi sembolünü bulmuş.
Kar tanesi ona seslenmiş:
“Hoş geldin U-Bot! Ben kışın en özel işaretim. Soğuk havayı ve kar yağışını temsil ederim.”
U-Bot çok mutlu olmuş:
“Bugün hava durumunu öğrendim. Kar yağdığı zaman sen ortaya çıkıyorsun!” demiş.
Ve böylece U-Bot, kar tanesini bulup yolculuğunu tamamlamış.







