U-Bot Hayvan Dostunu Arıyor Hikâyesi Bir gün U-Bot çok meraklı bir şekilde etrafa bakıyormuş.“Bugün yeni bir hayvan dostu bulmak istiyorum!” demiş. Yola çıkmış ve ilk olarak koala ile karşılaşmış. Koala kibarca:“Merhaba U-Bot! Ben ağaçlarda yaşarım ama senin dostun ben değilim.” Sonra U-Bot ilerlemiş ve ahtapotu görmüş. Ahtapot gülümseyerek:“Ben denizde yaşarım. Aradığın dost daha ileride.” U-Bot daha da gitmiş, karşısına ayı çıkmış. Ayı kükremiş:“Ben ormanda yaşarım. Ama senin dostun değilim.” U-Bot yoluna devam etmiş, bal arısıyla karşılaşmış. Arı vızıldamış:“Ben bal yaparım. Belki dostunu biraz ileride bulabilirsin.” En sonunda U-Bot bir köpek görmüş. Köpek sevinçle havlamış:“Hav hav! Ben dost canlısı bir hayvanım. İşte aradığın dost benim!” U-Bot çok sevinmiş, yanına gidip sarılmış.“Artık bir hayvan dostum oldu!” demiş. Ve böylece U-Bot hayvan dostunu bulmuş.