
U-Bot Hayvan Dostunu Arıyor Hikâyesi
Bir gün U-Bot çok meraklı bir şekilde etrafa bakıyormuş.
“Bugün yeni bir hayvan dostu bulmak istiyorum!” demiş.
Yola çıkmış ve ilk olarak koala ile karşılaşmış. Koala kibarca:
“Merhaba U-Bot! Ben ağaçlarda yaşarım ama senin dostun ben değilim.”
Sonra U-Bot ilerlemiş ve ahtapotu görmüş. Ahtapot gülümseyerek:
“Ben denizde yaşarım. Aradığın dost daha ileride.”
U-Bot daha da gitmiş, karşısına ayı çıkmış. Ayı kükremiş:
“Ben ormanda yaşarım. Ama senin dostun değilim.”
U-Bot yoluna devam etmiş, bal arısıyla karşılaşmış. Arı vızıldamış:
“Ben bal yaparım. Belki dostunu biraz ileride bulabilirsin.”
En sonunda U-Bot bir köpek görmüş. Köpek sevinçle havlamış:
“Hav hav! Ben dost canlısı bir hayvanım. İşte aradığın dost benim!”
U-Bot çok sevinmiş, yanına gidip sarılmış.
“Artık bir hayvan dostum oldu!” demiş.
Ve böylece U-Bot hayvan dostunu bulmuş.







