
U-Bot’un Kış Yolculuğu
Bir gün U-Bot, gökyüzüne bakmış ve havanın değiştiğini fark etmiş.
Merakla sormuş:
“Acaba kış geldi mi?”
Çocuklar ona yardım etmeye karar vermiş:
“Haydi U-Bot’u kış sembollerine götürelim!”
1. Görev – Kar Tanesi
Çocuklar yön kartlarını kullanarak U-Bot’u kar tanesi sembolüne yönlendirmiş.
U-Bot oraya varınca söylemiş:
“Kar taneleri kışın habercisidir.”
2. Görev – Kardan Adam
U-Bot yoluna devam etmiş. Çocuklar yeni komutlar vermiş:
“İleri git, sağa dön, bir adım daha!”
U-Bot kardan adam sembolüne gelmiş.
“Ben kışın en sevdiğim oyuncağım!” demiş kardan adam.
3. Görev – Kar Yağdıran Bulut
U-Bot biraz ilerleyince kar yağdıran bulutu görmüş.
Bulut demiş ki:
“Ben gökten kar taneleri indiririm.”
4. Görev – Atkı ve Kış Giysileri
U-Bot son olarak atkı ve mont giymiş çocukların yanına gitmiş.
Onlar da şöyle demiş:
“Kışın üşümemek için kalın giyiniriz.”
Hikâye Sonu
U-Bot bütün kış sembollerini tanıyınca çok mutlu olmuş.
Çocuklara dönüp şöyle demiş:
“Kış geldiğinde kar oynarız ama mutlaka sıcak giyinmeliyiz!”
Çocuklar hep birlikte:
“Evet!” diye bağırmış.



